FIHR în parteneriat cu Serol Hospitalitay vă invită la Atelierul Customer Experience organizat în data de 30 mai între orele 09:00 si 13:00 la hotel Cismigiu, sala Blanari, bld. Regina Elisabeta ,nr. 38.
Atelierul de 4 ore oferă posibilitatea participanților de dezvoltare a caliății interacțiunilor cu clienții și identificarea de soluții pentru provocările din activitatea de service a clienților. Atelierul este recomandat personalului din Front house hoteluri, middle management.
Principalele teme care vor fi abordate în cadrul acestui atelier sunt:
- Customer Experience Continuum
- Customer Care
- Customer Success
- Customer Experience
- Experiența clienților – strategii & tehnici
- Tehnici și metode utilizate, exerciții de grup
Doamna Mihaela Stoica, psiholog și certified corporate este trainerul Atelierului de Customer Experience. Mihaela este un formator acreditat în psihopedagogie și psiholog specializat în psihologie organizațională.Are peste 17 ani de experiență ca formator în instituții și diferite medii organizaționale și 10 ani de experiență în cursuri de educație medicală continuă. A publicat studii axate pe reziliență, încredere și gestionarea emoțiilor angajaților în organizații. Dezvoltă ateliere și cursuri în comunicare și educație medicală.
Avand in vedere caracterul puternic aplicativ al atelierului, numarul de locuri este limitat la 12 persoane, inscrierea se face in baza confirmarii platii taxei de participare (reprezentand consumația).
Taxa participare:
- 150 lei / persoana – membri FIHR (Federația Industriei Hoteliere din România)
- 300 lei / persoana – non-membri FIHR
Inscrierile se fac la adresa [email protected] pana la data de 27 mai 2024.