FIHR Hoteliers’ Meeting Tg. Mures – Inovație și Conformare

FIHR – Federația Industriei Hoteliere din România are plăcerea să vă invite la primul eveniment din seria CARAVANA FIHR PRIN TARA – ediția a II-a, vineri 16 mai 2025 între orele 10:00 și 12:30 la Hotel Continental Forum din Târgu Mureș, Piata Teatrului, nr. 5.

O masa rotunda in care oferim posibilitatea hotelierilor si furnizorilor de servicii Horeca de a dezbate noutățile legislative si soluțiile operaționale pentru cresterea competitivitatii afacerilor din domeniu. Va invitam la evenimentul dedicat comunității hoteliere din regiunea de dezvoltare Centru – FIHR Hoteliers’ Meeting Tg. Mures – Inovație și Conformare.

Acest eveniment isi propune sa va ofere oportunitati de a discuta subiecte relevante pentru succesul afacerii dumneavoastră, inclusiv cele legate de cadrul de reglementare si legislativ prin tranzitia la digitalizarea raportarilor, care afecteaza si industria hotelieră; importanța conformării cu standardele HACCP, precum și strategii de eficientizare si creste a vânzărilor. Ne propunem să reunim specialisti din domeniu, pentru un schimb de informații si experiențe, care sa fie utile in activitatea zilnica.

Agenda evenimentului include următoarele teme:

  • Intensificarea inspecțiilor fiscale – aspecte relevante pentru IMM-uri; aspecte practice legate de raportarile e-TVA, e-transport, provocări Reges online
  • Conformarea cu standardele HACCP
  • Optimizarea activității de vânzare online

Sunt invitați să participe specialiști din domeniu, printre care:

  • Laura Elly Naghi, FIHR. Director Executiv al FIHR si membru in Consiliul Consultativ al Turismului, implicata in grupurile de lucru de negociere a proiectelor legislative cu impact in domeniul turismului
  • Andreea Florian, Deloitte Romania, Senior Manager in cadrul departamentului de consultanta fiscala al Deloitte, desfasurandu-si activitatea in biroul din Cluj Napoca. Andreea are peste 15 ani de experienta profesionala in domeniul fiscal acumuland o vasta experienta in toate ariile de fiscalitate nationala si internationala, inclusiv preturi de transfer.
  • Gabriel Burlacu și Adrian Dumitriu, Hospitality Advisor. Ca Managing partners in cadrul Hospitality Advisor, Gabriel si Adrian aduc experienta de peste 20 de ani in domeniul turismului. Cu peste 25 de ani de experiență în industria ospitalității, Adrian a supravegheat pre-deschiderile și operațiunile de succes la hoteluri precum Radisson Bucharest, RIN Hotels și Ana Hotels, în calitate de Food & Beverage Ops. Manager. Gabriel este un manager operațional experimentat pentru alimente și băuturi, cu peste 30 de ani de experiență în industria ospitalității. Cu o experiență solidă în arte culinare și un ochi aprofundat pentru detalii, Gabriel a gestionat și supravegheat cu succes operațiunile mai multor unități de alimentație și băuturi, inclusiv restaurante, hoteluri și servicii de catering.
  • Teodora Tudosie, D-edge Hospitality Solutions. Cu o experiență practică în domeniul ospitalității și o bună înțelegere a nevoilor hotelierilor din România, in calitatea sa de Sales manager,Teodora lucrează zi de zi pentru a sprijini hotelurile în procesul de optimizare a vânzărilor online, creștere a profitabilității și adaptare la noile cerințe digitale ale pieței.

Va asteptam alături de noi la acest eveniment. Înscrierea se face prin transmiterea unui email la [email protected] .