FIHR în parteneriat cu Hospitality Advisor organizeaza primul workshop Dezvoltarea abilităților de comunicare internă și experiența clientului intern în data de 30 iunie ora 09,00 la hotel Marshal Garden, București.
Workshopul este esențial pentru perfecționarea abilităților tale în domeniul ospitalității! În cadrul acestui eveniment de 4 ore, participanții vor afla despre:
- Constientizarea clientului intern: cine este acesta și cum se integrează în relația cu departamentul.
- Importanța comunicării interne eficiente în mediul hotelier pentru o echipă unită și performante.
- Dezvoltarea competențelor în comunicarea verbală și non-verbală, atât cu colegii, cât și cu oaspeții.
- Identificarea și gestionarea situațiilor dificile în relația cu clienții și oaspeții.
- Înțelegerea conceptului de Guest Experience și rolul fiecărui angajat în crearea unei experiențe memorabile și de nivel de excelență.
- Strategii de gestionare a situațiilor problematice cu oaspeții pentru rezultate optime.
Acest workshop este adresat tuturor departamentelor din hotel, oferind posibilitatea de consolidare a abilitatilor de comunicare cu clientii.
Workshopul va fi sustinut de Adrian Dumitriu, Managing Partner Hospitality Advisor, are peste 25 de ani în domeniu, având un rol-cheie în supervizarea și gestionarea de succes a hotelurilor precum Radisson Bucharest, RIN Hotels și Ana Hotels, în poziția de Food & Beverage Operations Manager.
Participarea la acest eveniment presupune un cost de 100 lei/participant (TVA inclus) pentru membri FIHR, respectiv 150 lei/ participant pentru non-membri.
Pentru mai multe detalii despre agenda și organizare, va rugam sa ne contactati – [email protected]